تبلیغات
تربیت بدنی آموزشگاه های شهرستان دیواندره - برنامه تمرینی طناب زدن
 
تربیت بدنی آموزشگاه های شهرستان دیواندره
درباره وبلاگ


در این وبلاگ سعی می شود که اخبار و فعالیت های انجام شده در مدارس شهرستان دیوان دره و همچنین مطالب علمی و آموزشی به گونه ای که قابل استفاده برای تمام دبیران تربیت بدنی باشد، انعکاس یابد. همچنین دست کسانی را که می خواهند با راهنمایی، انتقادات و پیشنهادات خود، ما را یاری نمایند، به گرمی می فشاریم. امید است در این راه ثابت قدم و موثر باشیم.

ارتباط با مدیر : f2383@mihanmail.ir

مدیر وبلاگ : شورای ورزشی
نویسندگان
نظرسنجی
عملکرد کارشناسی تربیت بدنی را در سال تحصیلی 91 - 92 چطور ارزیابی می کنید ؟







دوشنبه 13 خرداد 1392


هفته     مدت زمان ( دقیقه )        تعداد گام در دقیقه         تعداد در هر هفته

۱                      ۱۰:۰۰                            ۹۰-۷۰                            ۳

۲                      ۱۰:۰۰                            ۹۰-۷۰                            ۳

۳                      ۱۰:۰۰                            ۹۰-۷۰                            ۳

۴                      ۱۵:۰۰                            ۹۰-۷۰                            ۳

۵                      ۱۵:۰۰                            ۹۰-۷۰                            ۳

۶                      ۱۵:۰۰                            ۹۰-۷۰                            ۳

۷                      ۷:۳۰                              ۱۱۰-۹۰                          ۴

۸                     ۷:۳۰                              ۱۱۰-۹۰                           ۵

۹                      ۱۰:۰۰                            ۱۱۰-۹۰                          ۴

۱۰                   ۱۰:۰۰                             ۱۱۰-۹۰                          ۵

۱۱                   ۱۲:۳۰                             ۱۱۰-۹۰                          ۵

۱۲                   ۱۵:۰۰                             ۱۱۰-۹۰                          ۵

 

در ۶ هفته اول، بهتر است که اجرای تمرین با استراحت همراه باشد. مقدار استراحت بر حسب نیاز و به شکل راه رفتن یا آرام طناب زدن صورت گیرددر نتیجه مدت زمان مورد نظر شامل، زمان طناب زدن و استراحت می باشد.

در شروع هفته هفتم، توجه مدت زمان مورد نظر به مداوم بودن تمرین و بدون احتساب زمان استراحت معطوف می گردد.

عمل گرم کردن به مدت ۳ دقیقه و به شکل طناب زدن آرام یا تند راه رفتن، عمل سرد کردن به مدت ۳ دقیقه بعد از تمرین به شکل آرام راه رفتن باشد. روی سطحی صاف ( فرش و ) و با کفش ورزشی انجام شود. عمل طناب زدن با هر دو پا یا بطور یک در میان باشد.

                                                                                                    

                                                                              تهیه و تنظیم: کیا رنجبر

 

 





نوع مطلب : مطالب آموزشی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
سه شنبه 28 خرداد 1392 12:40 ق.ظ
میشه برنامه های دیگر طناب زنی رو هم معرفی کنید؟
چون واقعا در زمینه ارائه برنامه های طناب زنی در خصوص کودکان کار آنچنانی انجام نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون
دوشنبه 27 خرداد 1392 11:16 ب.ظ
با سلام مطلب خوبی بود
با توجه به تعطیلی مدارس فعالیت وبلاگ کم شده واقعا وبلاگ خوبی دارید لطفا به این کارهای ارزشمندتان ادامه دهید
با تشکر
پنجشنبه 23 خرداد 1392 11:18 ق.ظ
سلام استاد جان.خیلی ممنون جالب بود موفق باشید
چهارشنبه 15 خرداد 1392 10:42 ق.ظ
درود بر این زحمات
چهارشنبه 15 خرداد 1392 10:41 ق.ظ
سلام
ممنون از زحمات معلمان ورزش که در این وبلاگ به همراه مدیر وبلاگ زحمات شایانی را متحمل شده اند
چهارشنبه 15 خرداد 1392 10:40 ق.ظ
سلام
عالی بود
چهارشنبه 15 خرداد 1392 10:39 ق.ظ
برنامه تمرینی جالب بودولی اگر امکان داره انواع مختلف دیگری از برنامه های طناب زنی برای دانش آموزان را معرفی کنید

با تشکر از آقایان باقری و رنجبر
دوشنبه 13 خرداد 1392 07:58 ب.ظ
سلام.خسته نباشیداقای رنجبر برنامتون خوب بود ولی کاش یکم واضح تر توضیح میدادید.متوجه نشدیم!!(بخصوص هقته ها)
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
.